Inlägg 545

Nu sitter jag inne hos min Marreballe och lånar deras dator för ja min laptop skalagas och idag eller igår gick bildröret påden stationära skärmen, JÄVLA SKIT SÄGER JAG!!!
Men jag har ialf vart med Lukas hos tandläkaren och han fick beröm för sina fina välskötta tänder, Linus får tvärt om för han har kassa tänder men eftersom man har en av varje kan det inte vara mitt fel eller ? Sen hittade jag en lapp i brevlådan om ett ställe somsamlar inte kläder osv till fattiga länder o sånt, sen säljer dom även och pengarna går till utbildning om AIDS och barnarbete i nåt land, Zimbabwe var det nog så jag fick ihop två knöökfulla säckar med barn o bebiskläder, skor mössor (fast dom kanske inte behöver mössor i Zimbabwe..)  men iafl en god gärning och det är bara tisdag! Och jag träffade min kära mormor utanför och jag nämnde att hon skulle kika efter en apotekardisk när hon är ute på på loppisar eller auktioner som hon är ganska ofta men så sa hon att en SÅN har jag hemma i förrådet den kan du få=) YEEAYY!!! Så jag skaåka dit o kika på den kanske i helgenom tid finnes, eller det blir jag M och barnen såklart kanske få lite mormor-mat som inte alls är dumt !!
Nu ska jag hem och vika resten av tvätten som jag började med igår.

Jävla piss väder är det med.

Peace!!

PS men nu vet ni varför det blir sämre uppdaterad ialf....

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0