Inlägg 548

Fredag idag, fast vad gör det en annan där alla dagar bara flyter ihop liksom. Vad ska ni göra i helgen ? Här rä ju vädret helt piss, jag ligger och kurar under täcke och TVÅ fleecefiltar och hör regnet o blåsten utanför Huugars!!
Jag behöver gå bort till ICA men har ju inget regnskyd till Midas vagn och vill ju inte få honom blöt, sen visst funkar det kanske med overål och en tjock filt och nerdragen suflett men ah vi får se skulle ju behöva handla lite...
Så ja, just det helgen ja, jag vill egentligen bara kura o mysa inne med barnen o M, har hämtat hem filmen UP! idag och nya Johan Falk så det finns ju lite att göra, och tänkte köpa en sladd mellan datorn o TVn ialf, den kan väl inte vara så dyr, eller ? Och ny sladd till kameran, så det får bli en seriös sladdjakt snart!

Nu har Midas vaknat från sin middagslur, underbara unge han är så go nu, som vanligt men nu är han extra speciellt go och nästan ALDRIG sur :-)

Middag idag ? Vet ej, har köttfärs framme så får skapa något med den...

Usch vad min blogg är tråkig....

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0