Inlägg 550

Oj, vaknade idag och detvar SOL ute för första ggn på typ hela veckan (?) så det är alltid ett PLUS!
Idag ska vi nog ut till Torp en kortis, blir MAXI o handla lite krubb till familjen, fasen alltså man handlar o handlar denna förbenade maten men vafan ? Men vi är fem stycken som äter varje dag flera ggr om dagen så vad ska man förvänta sej ? M kan bli lite förvånad när jag ena dagen köper 3 liter mjölk och nästa morgon är den SLUT, han dricker själv nästan ingen mjölk men jag o barnen konsumerar en del, men vafan ?

Midas står nu vid bordet i storarummet och tittar på mina ljuslyktor som jag har där och herre det kliar i hans fingrar så det BRINNER och så tittar han på mej och liksom kör hans fejkskratt och ska verka så oskyldig.. Hmmm.

Kollar VMA nu medans jag skriver här och Katy Perry var sjukt bättre host förra året när hon var relativt okänd och ny i musikvärlden men detta året är hon totalt VÄRDELÖS och platt och verkar bara tillgjord, BIG mistake. Och att dom klär henne som en lyxhora gör väl inte saken bättre, smaklöst och tacky och att hon är helt uppe i sej själv sysn för väl, NEPP dom skulle haft nån mer naturlig, eller man kanske blir sån när man är skitakänd ? Vad vet jag...

Jag ska ialf dra upp mitt mysbrallerbeklädda ASS och få liv i en sambo :-P

Ha en FAB lördag!


Lämnar er med en klassiker =)

Tyck Till.
Postat av: Christina

Hej! Var länge sen, hur är det?

Förresten fin design du har nu :)

Ha det bra //Christina

2009-11-07 @ 11:14:08
URL: http://christinasundqvist.blogg.se/
Postat av: miggs

Christina: Jorå, det rullar på =) Allt bra med dig hoppas jag! Och tack, jag gillar den faktiskt!

2009-11-07 @ 20:10:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0