Inlägg 551

Igår var en bra dag, i början sen bara den blev sämra o sämre o jag skällde på allt o alla (nästan) och efter jag o M o Midas hade handlar klart på MAXI rök vi ihop över... Ingenting ?? Och han skulle överge mej på Torp, vilket har hänt förut att han gjort men då tog jag den envisa KOSSAN bussen hem när han ändå frågat två ggr
-Ska du med eller inte för jag åker nu
-Nä DRA FÖR FAAAAAAAAAAAAAAN!!
Men igår kom han tillbaka, sura var vi med som fan. Men ingen av oss hade ätit under dagen o allting var bara allmänt bajs men sen löste det sej som det alltidgör o M fick mej att skratta sådär som bara han kan, för tokig är han faktiskt... M o barnen kollade Casper på datorn o jag kollade från min STACbox uppe där jag sen somnade gott.

Idag vettefan vad man ska göra ? Jag måste egentligen moppa mina golv, jag är flitig med dammsugaren men moppen, faaaaaaaaan vad tråkigt det är att moppa :-/  Vart fan får man tag i en Polska då? Så jävla dyra kan dom väl inte vara, eller ska jag ringa Anki, min halvpolska kompis o höra vad hon skúlle ta för en moppning ? Neej fan haha! Sjukt jag tänker :-P

Idag är det Fars-dag, pojkarna ska ringa deras pappa sen, M får nog en dregglig-öppen-mun puss av Midas och jag sa till pojkarna att rita nåt fint deras pappa kan få på Fredag. Jag, jag har ingen pappa att önska Fars-dag men han får skylla sig själv, det är ju inte jag som betett mig som ett arsel i alla år, så det så.
Jag ringer mamma istället, hon är ju lite av både en mamma o en pappa liksom.

Nu ska jag trycka en Ipren, min rygg gör ONT idag och sen chai latte o ett par mackor, kanske barnen vill ha frukost... Eller ?


Peace.

(Fick precis jajja Midas, han har en ny hobby, att dra Bosse i svansen o ta raketfart åt motsatt håll... tur min katt är så fredlig....)

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Hejsan hoppsan :)

Här var det omgjort :)

Inte alla ggr men hinner kika in på allas bloggar menjag försöker :).



Hoppas att ni får en toppen söndag :)



kram

2009-11-08 @ 15:36:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0