Inlägg 552

Pojkarna är hos kompisar, Midas har lagt sig för en eftermiddagslur, han var så TRÖTT ändå har han sovit nästan två timmar förut redan men han vaknade ju inatt, precis när jag skulle lägga mej jag var sjukt trött o skulle kolla till barnen (gör alltid det innan jag lägger mej) så stod han upp i sängen piggare än KÖRRV!
Men, M var pigg o vaken så han fick ta Fisen en stund så ja, kanske därför han vart lite extra tröt idag? Jag o Fisen tog oss ialf en rejäl promenad förut, det var kanongott!

Mötte en yttepytte rottisvalp ute med som var på promand med sin matte, jag minns när Boss var sådär yttepytte fan vad söta dom är =)
Träffa även en Marreballe i porten hon har vart på firmafest i helgen, på SPA och hela baletten o ja, naturligtvis fest, hon såg liiiiiiiiiiiiiiiiite sliten ut o skulle ner till sina föräldrar o bli omhändertagen!

Nus ka jag kika Dane Cook, lite goda skratt är aldrig fel, blir med tända ljus o rökelser o raggsockar under en filt i kvällugget!!
 
M är på väg till innebandymatch så det blir bara jag o barnen mestadels av kvällen men det grer vi bra.

PEACE

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0