Inlägg 553

Ja, alltså jag måste bara säga att Johanna, du är en fantastisk tjej och jag är glad att du blivt min nyfunna VÄN =)

Och jag tror att vi kommer vara vänner även nr vi sitter i varsin Perkulator (Internt skämt.. ni fattar inte ändå)

(Johanna o hennes son Ian som mina killar leker med)


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Du må tro att jag e minst lika gald som du e. Vi har fortfarande mycket att lära om varandra och med varandra. Det är mycket som ska upp till ytan och ja kan ärligt erkänna att fan jag vill sitta där och bubbla bredvid dig i min perkulator hahaha men när spruta kommer fram då jävlar får det bli fart på långtradarn hahaha

<3

2009-11-09 @ 15:01:09

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0