Inlägg 554

Nu i höstruggiga tider kan det vara trevligt att omge sig av vackra sommarfärger, som tex himmelblått med små fluffiga moln, man blir ju så glad av blå himmel och fluffmoln, så låt dig inspireras!!


Himmelsblå lampa med fluffmoln från IKEA, lyser upp vilket barnrum som helst!
Jag är gott sugen på varsin till barnens rum.

Light Clouds heter en av MOSCHINOS nya dofter, jag provade denna när jag var på Kicks senast och den är supergod, fräsch och härlig i doften jag gick runt o undrade VEM som luktade så gott hela tiden och se på fan, det var ju JAG!!, Och lätt i doften, som ett moln.
(Ja, det lät lite poetiskt det sista, fan vad gay..................)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0