Inlägg 558

Ja, denna dagen är snart till ända o ett par ups och ett par downs kommer ju med den som alltid. Ups är att vi fått hem alla kort idag, skolkorten på mina stora killar o dom var så fiiiiina, o sen dagiskortet på Midas o ja, vad kan jag annat säga än att mina kids är så vackra o jag har nog aldrig mer önskat att jag hade en kamera så hade ni fått sett kanske kan snika MarreBalles imorgon eller nåt för ja, skryta lite måste jag ju göra!
Så det blir inramning ikväll =)
Down var att Midas snubblade förut o slog upp läppen lite o fick sitt livs första fläskläpp, min lille fis han var så lessen så han somnade o sov tills för en stund sedan så nu blir det operation trötta ut så första steget är BADA så det roar vi oss med nu, eller ja han jag sitter bredvid o pratar löjligt o skvätter vatten o han skurar badkaret med en tvättlapp. TEAM!

Tja, annars blir det en lugn kväll, har lovat pojkarna varsin halvtimme att spela på datorn bäst att hålla annars blir dom nog lite ilskna.

Hoppas ni har det finemang!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0