Inlägg 559

Nu blir det film mys med mej själv, barnen har inte somnat än, ialf inte dom stora.. JAg lovade dom ju en stund med speltid o vist så långt var allting lungt sen hade dom vart borta på skolan där några brunngubbar hade tömt en brunn o ja, mina barn luktade avlopp/brunnsvatten så då skulle det duschas, Linus är snabbt in o snabbt ut men Loppan står gärna en halvtimme o sen ringde jag Johanna o så blev vi sittandes i telefon i nästan en timme (!) o så skulle det bli kvällsmat så ja, alldeles för sent men men shit happens right ??

Hoppas ni har en bra kväll.
Och glöm inte att man upphör aldrig att förvånas så länge man lever.


Gnatt


Tyck Till.
Postat av: L

Vem är det som du är så jäkla arg på?? Vad har hänt??

2009-11-10 @ 08:38:03
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0