Inlägg 560

Oj, idag har vart en händelserik dag på mer än ett sätt men efter att jag läpat av Midas på dagis gick jag hem till fina Johanna o drack massa thé o vi pratade, som vanligt om allt mellan himmel o helvete o skrattade gott som vi vanligtvis gör, Tack Johanna du är en pärla!!
Sen vid två hämtade jag Midas hem o gjorde mellis o så ringde Sofia min gamla kära vän från Edet vi har en perfekt vänskap det kan gå ett halvår mellan vi pratar men aldrig blir den andre sur o undrar vafaaan man aldrig ringer för eller såna saker utan vi liksom recapar våra liv det som hänt o sen tjötar vi med om allt. Så hon kom hit vid tre o åkte nyss vid sjutiden så det var med underbart trevligt =)
Nu är det kvällen, Loppan o Midas har nyss badat så det blir kvällsmat nu sen ska ALLA tre nattas o sen börjar min TV-kväll så glöm inte DH o hela baletten ikväll ni som följer detta!

Ha det godis

Tyck Till.
Postat av: ¨Lina

Såna vänner är sanna vänner: dom man inte "måste" höra av sig till utan de finns kvar även om det går lååång tid ;D Jag har ett par vänner som jag räknar som mina bästa vänner fast det kan ibland gå nästan ett år utan ett samtal...

2009-11-10 @ 22:49:03
URL: http://yiyah,blogg.se
Postat av: miggs

Lina: PRECIS! Håller med dej fullstänfigt :-) Bara för att man är vänner måste man ju inte prata varke dag om ALLT hela tiden :-P Man ska känna sej såpass säker på sin vänskap tycker jag!

2009-11-11 @ 08:10:24

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0