Inlägg 564

Herre vart fan tar dagarna vägen ? Men idag har ialf mina stora pojkar vaccinerats sig o det kändes bra att det är gjort o det kom INGA tårar, eller jo ett par från Linus som senare träffade på en kompis o Linus sa

-Jag låtsasgrät lite bara...

Middagen blev köttfärssås med spagetti o barnen åt för glatta livet, eller ja ialf Linus o Midas Lukas stannade hos Johanna o Ian på blodpudding, det är sällan man hö ungar hellre äter blodpudding än köttfärssås, men sen är inte mina kids som andra heller tack o lov!

JAg vet inte men Midas har börjat vakna på natten senaste tiden, inte varje natt men typ varannan o han är inte den sortens unge man kan lyfta in i sin säng så stensomnar han om sådär gott nej nej då ska det lekas tittut o pekas på allt o pratas o delas ut nappar osv så därför ligger han aldrig i vår säng för honom är det lekens paradis, sen har jag ifs aldrig haft mina ungar i sängen jag får panik av värmen och det blir trångt ju större dom blir, Lukas o Linus kan ibland vimsa sej in där om jag sover ensam när M jobbar o somna, Linus snarkar ju en del ibland o Lukas blir som ett klistermärke o den ungen ör så varmblodig så jag får vackert leda dom tillbaka till deras sängar, elak mamma ? Ja kanske det men sova måste jag få göra på MITT sätt med PLATS :-P Krama kids o ha dom nära gör jag gärna i vaket tillstånd :-)

Nu har jag farmat klart för ikväll o fixat i mitt café ( spel på facebook för er som bor under en sten) så nu ska jag kika en film i bingen o sen sova. Måste trycka en Ipren först, jag har 4 (!) visdomständer påväg ut samtidigt o det mina damer o herrar är INTE fagert...

Hittade en bild från typ Mars på Jannies facebook, hade missat helt att hon lagt upp den..
Mitt fejjs ser tjöckare ut då än nu... Weird...



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0