Inlägg 567

JAg har sjukt ont i munnen så jag har ingen blogglust alls. M ska åka o tanka sen så då har han i mission att köpa en helveetes massa Ipren till mej för detta är sjukt jobbigt, tog min sista igår runt 20 tiden på kvällen o den slutade ju verka sådär lagom när jag vaknade till på natten men sen somnade jag nog av ren utmattning efter att ha gnällt hos M en stund. Stackars mej liksom, FYRA visdomständer på samma jäva ggn...  dom två som spricker igenom på andra sidan känns inte ett piss, men dom på höger sida värker som mest vafan jag kunde väl fått en pause nu på den sidan men NÄH då ska nr 2 göra ont.. Så jag är väl sådär underbar just nu...
Fredag idag, pojakrna ska egentligen till deras pappa men jag får se på det senare idag hur det blir med den saken.


Pöss o fräs, lite av båda.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0