Inlägg 568

Står i köket o lagar middag, kotletter kokta i sky som sen jag sen reder till sås (GÖTTANS) till detta ris, kan nog bli väldans gott, grönsaker till såklart!

Ja, efter att jag tryckte två Ipren o nanade en stund så kändes det bättre i tänderna. Suck hoppas det släpper snart helt o hållet.

Jaha vad mera ? Inget såeciellt typ, M jobbar sent ikväll med så han är ju hemma inatt så jag får roa mej på gene hand inatt men har en bra film jag tankat hem nyss så jag har ialf att kika på, eller så blir det The Hillsmaraton men jag får se :-)
Ett varmt bad ikväll och sen fotbad på det kan göra susen. Pojkarna blir hemma ialf, antingen kör vi ner dom imorgon eller så blir det nästa helg, inte så noga om vi ändå ska vara hemma liksom...

Jobbigt trist inlägg men vafan ? Bättre sen kanske.

Peace.

Och ja, kolla Eddie Vedder på Spotify, han är grym o skön musik =) Passar dom flesta. Tips!

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Då lär du ju gilla Pearl Jam med om du gillar hans röst ..Live kanske är nått för dej med?

2009-11-13 @ 16:56:02
Postat av: Johanna

Men vafaaaan trodde vi va bundisar lixom?? Kan man få en inbjudan till spotten eller?? Fattar ju inte hur det funkar men måste ju bara kolla va det e för shit vöttö. Vill också ha en massa grymme mjusik i min lille data.

Kramen

2009-11-13 @ 18:02:30
Postat av: miggs

anonym: har allt lyssnat på Pearl i mina dagar ja =)



Johanna: Men vafaaan jag ha fixat Spotten SJÄLV jag googlade o tankade hem som en jävla hacker =)



Pöss din surtant ;-)

2009-11-14 @ 09:15:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0