Inlägg 569

Huugars vaknade i morses o min Ipren från inatt hade slutat verka och HARREJAVLAR jag hade ont :-/ Så jag kan säga att Ipren är just nu min bästa vän, mitt knark, min kärlek osv.

Jaha, alla tre barnen ser på barn-tv, så fort jag gäspar eller rör mig så SCCHHas det från alla håll här i soffan, Midas sitter KLISTRAD framför tecknat. Snart ska M iväg på möte med fotbollen sen skulle han nog träna fotboll o ikväll har dom ordnat krogkväll på Torps skola, ja det är lika spännande o givande som det låter. Tänk er en jävla massa åkrar o fält o lite små bondgårdar utspridda vid dessa fält, och tänk en sliten landsväg slingra er mellan där, smäll där upp en skola med  beiga tjocka unkluktande gardiner från 1986 o en sliten skolgård och där, inne i denna skolan ska dom ha pubafton.. Ja jag vet vad ni tänker jag tänker samma sak varje gång jag hör att detta lördagsnöjje ska fixas sen visst samlar dom ihop pengar till klubben men själva platsen ?? Så långt ifrån stadsglamour man kan komma och det blir inga 10 cm klackar på fötterna där inte nej, Timberlandkängor!!!

Det är murrigt väder ute så inne-mys står på schemat.

Nu, frukost!!!

Tyck Till.
Postat av: Sara

Saknar dig!

2009-11-14 @ 22:17:09
URL: http://ditasarajohanna.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0