Inlägg 570

Jag vet bloggen är bajjatråkig nu men jag har ingen blogglust what so ever, att gå runt med värk i munnen nu i typ.. en vecka, dygnet runt gör att man inte känner sig sådär på YAAY humör men jag tuggar mina Ipren o hoppas att dom spricker igenom snart, ialf på den sidan jag har ont.
Men ja, barnen är ialf friska, Midas hade lite feber igår o vi hade ingen flytande alvedon hemma så jag, M o Midas fick ut till Torp igår eftermiddag o köpa det o ja, lite mys till mej o barnen med men Midas somnande runt åtta-tiden, vaknade ett inatt o hade då ingen feber o han sov till 9:45 imorses så helt 100 är han ju inte. Jag o pojkarna hade mysigt igår vi kollade Hål i väggen sen fick dom se på film uppe i sovrummet, jag ville kolla SATC-filmen o dom ville kolla Svärdet i stenen tur man kan kika på två ställen ialf =)

Jo, igår när Lukas skulle somna så sa han
- Jag känner mej lite upplåst mamma'
- Vadå uppBLÅST frågade jag ?
- Nej mamma UPPLÅST.

Hur man nu kan känna sej upplåst vet jag inte men han somnade gott strax efter det ialf.

Hoppas ni får en trevlig söndag (varför känns det som lördag?)

Peace and löööööööööööve


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0