Inlägg 572

Ja jag förstår att en del av er undrar över mitt förra inlägg och nej, M har inte varit otrogen eller slagit mig eller något sådant. Jag ville bara bort ett tag och vara med min mamma och barnen så vi är här tills på fredag då pojkarna ska till deras pappa med familj. Och vi har det väldigt bra och mysigt, M tycker det är tomt hemma men samtidigt gott och jag förstår honom för likaväl som jag längtar lite hem tycker jag att det är väldigt skönt att vara här. Så ja vi kallar det minisemester. Barnen trivs bra och pojkarna har varit på en nedlagd skolgård där dom har en stor fin lekplats idag i nästan två timmar och mamma lagar middag och hänger tvätt på samma gång, och jag bara sitter här vilket är ovant men väldigt gott :) i helgen ska jag och M göra något mysigt, blir nog äta ute och en bio. Svägerskan ville passa Midas så man får ju passa på att tacka ja:) så tack J-A gumman! Nu ska jag duka, att bara sitta klarar jag inte för lång stund. Puss på er och tack för omtanken!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0