Inlägg 573

Jaha, jag bloggar då från mobilen vilket funkar himla bra känns mest som att skriva väldigt långa mess:) men tja vi har det himla bra här hos mor och har haft det kanonmysigt men i morgon åker vi iaf hemåt, dels för att man ändå längtar hem och sen ska mamma jobba i helgen och barnen ska till deras pappa så ja, tillbaka till verkligheten men jag har fått äta mamma mat flera dagar i rad och fått sovmorgon nästan varje dag så jag känner att jag fått ny energi iaf :) barnen har varit väldigt tålmodiga då vi vart inne för det har ju regnat nästan hela tiden men ikväll har vi julpysslat så fingrarna blöder så dörren får iaf en din julgrej och barnen har målat tomtar och snögubbar som kommer pryda hemmet i jul. Och linus sa förut att: enligt mina beräkningar kommer det bli väldigt fint hemma med dom sakerna vi gjort idag. Och han har säkert rätt. Hoppas ni alla har det gott i höstvädret iaf! Jag saknar M ganska mycket nu och ska bli gott att se honom i morgon och helgen gör vi något extra skoj bara vi, spännande! Nu nattcig sen sova och fan min farm och mitt café på face måste tas omhand i morgon, den ångesten kryper lite i mig... Skit också! God natt på er:)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0