Inlägg 574

Ni anar inte hur tråkig jag är nu på att blogga eller ?
MEN nu serreni får jag väl ta och skärpa mej lite ialf ? Jag menar mina 44 unika läsare måste ju ha nåt att läsa eller ? Jag tycker det är ASA många, men det är det nog inte egentligen :-P

Anyhoo, jag o barnen kom hem från mamma igår och ja, M hade minsann dammsugit o donat o haft sej så det var gott att komma hem till ett rent hem, jag skurade dock badrummet, men det mest för min egen skull det var inte ens smutsigt typ...
Idag ska vi ialf hela familjen dra till Torpan, det blir först ÖB där jag ska fylla på lagret med pasta och schampon o hela den biten sen MCDonken o sen ICA MAXI. SÅ ja, det blir en eftermiddag ute på vift ialf för våran del.

Midas lullar runt och bara är sådär suergo, fan vad den ungen är störtskön typ JÄMT han grekkar ovi pratar o lyssnar på musik och läser mamma MU o vi har fikat med rostade mackor o thé o sen har vi busat för det är han skitbra på, och nu har han lärt sej att gömma en leksak o säga : Båttaaaaaah (borta) så ska jag leta upp den o detta är vansinnigt roligt speciellt när han hittar den före mej o springer iväg med den... Busen!

Pojkarna blir hemma denna helgen så vår bio-äta-utekväll får vackert vänta, lite trist men vi får göra en filmmysarekväll hemma istället, barnfilmmys med barnen o sen vuxenfilmmys när dom sover det funkar allt bra det med! Så ja, om 40 minuter kommer M hem från joppet o då ska jag stå stylad o klart med en påpälsad bebis o två något muntra större barn, kanske dags att sätta fart ???


Ha en underbar fredag med fredagsmys!
Nu blir det dusch och Lisa Ekdahl på Spotify.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0