Inlägg 577

God Morgon!
USch jag vaknade imorses och hade så ont i nacken, kan det bero på att jag snodde typ alla kuddar vi har inatt och sov med dom huller om buller ? Kanske kanske...
Usch vilket trist väder vi har, riktigt uggeväder fast det är gott med sånthär väder ibland med faktiskt då kan man sitta inne o kura utan att må alls dåligt =)

Midas vaknade lagom vid åtta fick sin vällingoch ska snart sova middag igen, jag kör som dagis att han får sova halv tolv, lika bra att köra rutinerna hemma också!
M sover ännu och de stora pojkarna är hos kompisar så jag o Midas roar oss själva, han går runt med sin saftsoppa i muggen och har sin leksakstelefon i släptåg efter sej och jag bloggar...

Vad ska man göra till middag idag ? Åh tacos hade vart så gott, jag får se om jag får handlat det sen det är liksom tacosväder idag... Hoppas M vill med, han kan vara lite vrång vad gäller tacos men vi får se, i-lansproblem jag vet!!

Alla har en bra dag hoppas jag ?


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0