Inlägg 578

Oj, vart tog denna eftermiddagen vägen ? Men vi har ialf hunnit med att äta Moussaka till middag och M o Midas tog sej ett bad medans jag dammsög då pojkarna var hos Ian o lekte.
Sen vart det lite TV tittande o jag har tagit ett bad o kletat BUS överallt, USACH för att vara så höstblek som man blir, varför föddes jag inte i L.A ?
O sen skrubbade jag köket o ugnen, häälivetti vad redigt Bertis!

Nu blir det stå-upp komik med M, eller ja HAN ska ju inte stå-uppa men vi ska kika på nån M hittade på nätet hoppas det är sevärt!

Dagis o skolan för barnen imorgon o senjobb för M.

(Vill bara tillägga att ljuga för mig är visst inte så smart, jag får ju veta sanningen...)

Piiiez

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0