Inlägg 579

Woah jag har haft en väärldens softardag o det känns göttans! Kollade film i sängen medans M sov nere på soffan, väckte honom tio i tolv dom skulle åka tidigt till jobbet, halv ett så jag fick steka upp ett par burgare med bröd till honom. Som vanligt fjantade han sej o han busar hellre med mej som en 4 åring istället för att göra sej klar för jobbet. Ja, han är rätt rolig ibland o han får ialf MEJ att skratta o det gillar vi <3

Hämtade Midas två o vi gick till ICA o handlade lite, pepparkakor o mjölk o lite sånt =)

Väl hemma nu från regnrusket Midas har ätit mellis o jag ska snart börja med maten, idag blir det Uddevallare med gräddstuvade makaroner, vi ligger lågt idag.

Oh, nu har jag snart inget batteri kvar på datorn så vi hörs sen.

Midas sitter o gör sitt - Jag måste fyra av en raket - ljud så jag måste ändå röra på mej.



Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0