Inlägg 583

- varför svarar du nästan aldrig när jag kommenterar? :p
(skulle kommentera mycket oftare om du på nåt sätt uppmärksammade att du hade läst kommentaren, men nu tänker jag mest att det inte är nån idé)

- Du har helt rätt och jag kan absolut köpa din "kritik" där och ska absolut bättra mig på detta.

Vad är det bästa med dej själv enligt dej själv?

Oj svår fråga, jag brukar stå för vad jag tycker och tänker, ibland passar det inte andra men jag är dålig på att hålla saker inne, hellre att säga som det är än vända kappan efter vinden, anser ialf jag själv.

Kom på en bra...Vilket är ditt största misstag här i livet. Har ju läst en del här i bloggen och så men vilken är the biggest one??

Mitt självmordsförsök för en del år sen (innan jag hade barn)

Jag är glad att jag fick en chans till här på jorden.

Saknar du ditt gamla liv? Alltså innan barnen kom och så,amen du vet va jag menar. Och kan du tänka dig att skaffa flera barn?

Diskuterade faktiskt det häromdagen med en vän, men sen har jag ju varit mamma hela mitt vuxna liv så det är svårt att sakna något man knappt hade innan jag fick barn och jag hade ganska vilda tonår så jag har haft väldigt roligt och gjort galna saker, men att vara mamma är en stor del av den jag är och jag vet ju knappt annat.

Ja, en liten till kan jag nog tänka mig, men det får komma längre fram =)

Hur träffades du och din kille?? Och tror du att det alltid kommer att va ni? Ring mig annars hahaha

Han snodde mitt nummer av en gemensam kompis och började sms:a mig ganska frenetiskt och jag tyckte han var jobbig men han gav inte upp och efter att ha sett honom spela bandy en kväll så började jag allt svara på hans sms och på den vägen är det. Men tack, jag ska komma ihåg det haha!

 

Ser du dig själv som en ärlig person???

I mångt och mycket ja, men även solen har sina fläckar. Och ingen är mer än människa så att leva ett liv utan att ljuga klarar nog ingen av men jag försöker nog vara ärlig i det mesta.

 

Är du nöjd med dig själv och ditt liv?

Jag ska köra ett klichesvar här men jag är glad att jag o min familj är friska, att mina ungar är friska o att vi har tak över huvudet o mat på bordet. Och jag är glad att jag o M börjar komma på rätt spår igen så ja, jag kan säga att jag är väldigt nöjd, sen finns det saker jag vill bättra på som min utbildning eller ta ett körkort, men det kommer =)

 

Vad skulle du säga e din bästa egenskap och din sämsta?

Jag är faktiskt ganska rolig när jag sätter den sidan till, humor, det har jag! min sämsta är att jag har nada, noll, zero tålamod. Eller ja, allt utom med barnen.

 

Vad är det bästa med ditt och Ms förhållande just nu?

Vi kommunicerar på ett helt annat sätt än innan o så skrattar vi mycket och ofta, M är jävligt rolig och får mej att skratta ofta, vi har samma låga sjuka humor.

Ångrar du att du gjorde tatueringen i somras?
Kommer du att ta bort den eller göra nånting över motivet

Ja, jag ångrar den, den står för något som egentligen inte fanns och jag kommer att göra något annat där istället när jg har bestämt vad. Men mitt råd är: Gör aldrig en sån sak....

Hur skulle du säga att din relation med Mezzie är egentligen? Har följt din blogg länge och även hennes och det verkar ha varit mycket bråk osv. Vad tycker du om henne idag?

Hon har vart en stor del av mina barns liv i en del år nu o dom gillar henne enormt mycket o det ör jag tacksam för. Jag han respektera henne för att hon gjort "ett bra jobb" med att inkuldera dom i deras familj. Sen har jag förlåtit henne för hur fult hon spelade emot mig men vi var unga och naiva, förlåta kan jag göra, men glömmer jag aldrig.

Är Sara och du riktiga systrar ? Hur många syskon har du ?

Nej Sara är inte min riktiga syster, jag var från början god vän med hennes mamma men har alltid vart lite som en storasyster till Sara och på senare tid har vi kommit varandra ganska nära, tyvärr ses vi alltför sällan men hon vet var jag finns om hon behöver mig. Jag har en bror Johan på min mammas sida som snart blir 33 han bor i Trollhättan, en bror som heter Robert som bor med sin familj utanför Bohus på en gård och min äldsta bror Jörgen som dog i en bilolycka 2001. Dom två sistnämnda är på min pappas sida, har även en änglabror Roger som dog i spädbarnsdöd på pappas sida.

En gång för längesen skrev du ett inlägg om att du vill göra en magoperation, är den aktuell fortfarande ? Vad är du annars nöjd med på din kropp.

Ja, jag ska en dag göra en bukplastik när pengar finns, och eftersom jag kanske vill ha ett barn till så gör jag ingen ännu. Jag säger nog brösten och mina läppar, och fötterna =)

 

Shit vad mycket frågor, trodde jag aldrig!

Ballt, och tack !!

 


Tyck Till.
Postat av: jennie

bra ;)

2009-11-25 @ 14:25:09
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jennie: Yep =)

2009-11-25 @ 14:47:15
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0