Inlägg 584

Hugars jag mår INTE bra fy jag är nog nära döden, igårkväll kom det PANG bara så var jag tokförkyld, hade inget förkylningspreparat hemma förutom Vicks VapoRub som jag fick kleta in bröstet och under näsan med.. Jag somnade halv fyra, upp sju trött som en get och varför VARFÖR ter sej en barn så mycket piggare o gladare när man själv är ett vandrande ras och bara vill dö i sin säng, det är för mej ett mysterium... Men M gick bort med Midas tills Ms mormor på morgonkaffe o eftersom vi skulle till BVC kvart i tio så fick jag sova ialf en timme, sen sprang jag dit bort, Midas vägdes o mättes o sen handlade vi färskt bröd o hem o åt frukost ihop. Sen deckade jag o Midas till typ halv två, så ja två timmar, jag vaknade av Ms hojtande HEEJDÅÅ JAG DRAR TILL JOBBET NU PUUUUSS!!

Oh, jag har två saker att berätta
MarreBalle är på Torp och på Kicks har dom en ögonskuggepaljett jag suktat efter med massvis av metallicskuggor som jag bara MÅSTE ha, o eftersom jag hade en rabattkupong från Kicks så fick jag den för 150, och ja, det är det LÄTT värt! Så jag tvingade henne att köpa med en hem till mig, julklapp till mej själv från mej själv kan man säga.


Bild från KICKS hemsida


En annan sak är att jag är kär, jag har blivit så kär att jag vill svimma.
M, domma vill gärna ligga inslagna med en TEREZlapp på under granen i år..

Bild från UGGs hemsida




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0