Inlägg 587

Ja, denna dagen började imorses runt sju. Skickat iväg två barn med en gympaväska och en badhusväska, frukt och kindpussar =)
Gick med Midas till dagis, vinkade hejdå, hem och la mig och SOV, min förjylning är åt helvete , sov till halv elva, elva åkte jag o M till Torp i hopp om att hitta bra o rejäla vinterstövlar till Midas, åkte hem med två kassar mat och två paket blöjjor men inga kängor...
Nåväl, snön har ju inte kommit än.

Sen vinkandes M av för han skulle jobba. Jag o MarreBalle tog bilen bort till dagis, hämtade avkommorna och styrde kosan mot Spara där jag köpte grönsakr och saker till pepparkakshus!

Så ikväll ska jag o barnen agera tomtens byggfirma och dricka varm glögg med mandlar o russin. Nog för att jag helst inte börjar julstämningen ÄN så kände jag för det idag, jag var tom så lat att jag köpte kristyr på tub men ajja, tomtehus blir det ju för fan ialf =)

Börja middagen nu, blodpudding o bacon, får passa på när M jobbar han äter inte BP :-P

Ha en syperbra afton


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0