Inlägg 589

Ja, min kamerasladd har ju vart borta typ i snart tre månader och som jag har LETAT överallt och jag visste att den fanns här hemma nånstans och jag har letat med ljus och lykta utan resultat och tills för ett tag sen då kameran i mobilen gick åt pipan efter att den kastades i backen av Midas för miljonte gången så antar jag att den sa upp sej för alltid så har man ju saknat att ta kort och filmat osv så ikväll fick jag ett tuppjuck och gick bärsärkargång, jag har förvisso kollat under vår enorma soffa tusen ggr men nu låg jag på mage stönandes fram allt från djupa suckar till svärord och mutter med moppskaftet, men jag hittade lite annat typ 5 nappar, ett kastrullock, en pipmugg, batterierna till hemtelefonen som Midas pillat ut, lappar och två diadem och säkert 43289 hårsnoddar och ett och annat godispapper. Vi har en sub, sån till surroundljudet och i den är ett hål, stort som min knytnäve ungefär och jag har stoppat in handen och letat sladd där men nu vände jag upp och ner på den och ut trillade ett par sockar, två deos varav en nästan full, en leksaksmobil och två klossar.. Tror min lillefis har ett hemligt ställe där... Och fråga mej inte hur han får tag i allt för jag har nog ingen aning. MEN jag har en byrå i hallen med tre lådor som jag faktiskt rensade för ca en månad sen och i en ligger en lampa med en svart sladd och lite papper typ så den rensade jag inte så jag tog upp lampan som har SVART sladd och med denna hittade jag kamerasladden.. Jag kallsvettades lite för jag vet att vi har två kamerasladdar sen innan till våra gamla kameror så jag vågade inte ropa hej än, jag sa bara högt, DU LJUGER?? Sen, sen var det den!!

Vilken lycka, så jag gjorde en segerdans och skickade tt medd till M : Jag hittade den, jag är BÄST!!
Messet innan löd typ: Jag blir galen, vart är sladdhelvetet???

Så nu laddar jag batteriet på den och sen blir det lite bilder från kamerans minne men jag lånade frugans kamera snabbt och fotade köket som jag pyntat med en stjärna och nya gardiner med idag OCH såklart vårt snygga pepparkakshus.

Nu blir det en dos nässpray, en Ipren och sen sömn. Tvättar imorgon sen eftermiddagen blir det bussresa och lämna av två av tre barn till deras pappa.

Myss på er


Mja, såhär ser en del av vårt kök ut när man kommer in i hallen, fan vad väggen ser tom ut men jag ska ha mina guldblommor där innan hyllorna kommer upp, I will not give up!

Lite advent har kommit upp, hittade inte mina paneljulisar så vanliga linne fick duga, gjorde rosetter av julband och POFF julgardiner.

Här vill pepparkaksgumman bo =)

Usch jag vill få ut den gamla datorn men måste hitta USBminnet först och spara alla bilder som finns på den..
Inramade foton över soffan på barn, mamma o bror, och mej såklart ;-)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0