Inlägg 590

Uuuhu jag är så trött jag skulle kunna STENSOMNA nu bums bara sittandes med datorn i knäet. Pojkarna äter frulle o Midas visar att han börjar få ett ganska uselt morgonhumör, vilket han ärvt av oss båda föräven om M ng inte skulle erkänna det på studs så har han ett hemskt morgonhumör...
Efter jag la mig inatt, efter jag gjort hans nyttiga efterjobbetburgare ett på natten så somnade han i soffan, det brukar han ifs göra men imorses hittade jag honom i ena änden sovandes i fosterställning och Midas barnkudde från IKEA karmandes hårt utan filt täcke eller nåt annat på hans morgonfrusna kropp. Men jag fick ialf upp honom i säng där vi låg sked tills Midas hade ätit sin välling.
Och jag, jag ska tvätta kl tio. Usch har ingen lust men när jag får börja ta från : GRAVIDMAGEKLÄDER-högen, då är det fan högt vatten att slänga i ett par maskiner.

Shit, nu måste jag hysta iväg kidsen till skolan-
Mors

Lite bilder från kamerans arkiv jag og när det var som vackrast =)
Nu är ju allt bara grått och brunt och ruttet, men här kan man se hur vacker hösten faktiskt kan vara INNAN det bruna och ruttna =)



Tyck Till.
Postat av: jennie

du måste få en egen tvättmaskin ju! det är ju underbart o tvätta när man vill (varje dag) ;)

2009-11-27 @ 11:52:08
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jag veet vi har plats till en på toan på andra våningen men det är inget vatten draget dit än, men en dag, en dag ska jag vara tvättens drottning =)

2009-11-27 @ 17:03:20

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0