Inlägg 592

Tjohojaha jaaa. Herre det är snart sena kvällen och vad har man gjort idag ? Tvättat fyra maskiner och städat och plockat undan så det var klart innan vi skulle åka till VBG, hade ingen lust att göra sånt när jag kom hem, så bäddat alla sängar, städade pojakrnas rum med lika bra att göra det när dom inte är hemma :-P
Åkte i god tid in till stan så vi åt på McDonalds ialf sen tog vi bussen till VBG =)
Sen åkte jag med samma buss hem, eller jag o Midas o det var kanon, vi kollade på lastbilar o åkrar, sjöng Imse Vimse Spindel 640 ggr och baka baka kaka, han är så söt när han gör alla rörelser till visorna!
Väl hemma myste vi, lekte en stund sen var det dags för kvällbad för Pids, jamas, välling o nattning. Jag har kikat tv o ska snart göra lite glögg o se Flickan Som Lekte Med Elden. Yes!
Men det är TOMT utan mina stora killar hemma.. suck...

Hoppas ni har en god fredagskväll!


Älskade skrothögar!

Jag o Midas, fan tur jag ska färga håret ikväll FAN vad det ser ut...

Midas kikar ut på väg hem.




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0