Inlägg 593

Jag fick sovmorgon idag, det tackar jag för ibland är det mer värt än... en miljon ?
Sen gjordevi oss klara jag, M o Midas så for vi till Flanda o svägerskan, vi drack kaffe sen skulle M träna så jag o svägerskan roade ossmed spökprat, skratt, skvaller, killsnack (eller ja, jag får suga i mej av hennes spännande o fartfyllda singelliv) o att se på när Midas roade sig på bästa sätt med att stöka ner o kleta pepparkaksgegg över den välstädade lägenheten =)
Centrum fick sig ett besök där jag köpte HUNDRA julkappsadresser och en burk med blått julgranssnöre, eller ah typ en slnga med små blå stjärnor till julgranen, detta
låg i en rund plastbruk o jag frågade kassören hur LÅNG slingar var, om den var typ 5 meter.
Han tittar forskande på mig, tar burken o skakar lite på den (?) och ger mej svaret

-Ja, det känns så.
Känns? Den vägde inget alls, alltså verkligen inget men han kanske är nån form av superhero med speciella förmågor, istället för Batmans smygteknig eller Stålnammens superduperhörsel kanske kassören på Tempo i färgelanda kan veta bara på VIKTEN hur mycket eller hur långt innehållet i burken är, vad vet jag?

Midas har lagt sej för natten, M tog en halv öl o såg först ut att ha fylledeckat i soffan men nej, han är trött efter dålig nattsömn o tidig morgon o träning, nog för att han är karl men även HAN har sina limits.
Snart blir det film i soffan, ljusen är tända o glöggen ska värmas. MYSIGT!

Ha en FAB kväll allihopa.


i Soffan just nu...

läsa bloggar eller porrsurfa... Mja?


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0