Inlägg 594

Söndagsmorgonen har vart lugn o mysig, Midas vaknade åtta men sen låg vi o bara mystepyste tills halv tio. Nu har vi härjat en stund så det får bli kanel-fil-russin till frukost nu o STHLM Horse Show på TV. Jag ser som vanligt mest fram emot dressyren, det var ju liksom min grej back in the days.

Ha en good sunday!

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsess

Ha en kanon första dventoch hoppas att ni fikat massa gott och kanske varit ju julmarknad :) ?



Kram

2009-11-29 @ 17:35:33
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag var där och jobbade!! :) Horse showen alltså, på mässan i annexet till globen! MÄÄÄNGDER MED FOLK!

2009-12-02 @ 15:16:52

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0