Inlägg 595

Ja eftersom vi nog inte kommer till IKEA innan jul så fick jag mig en brightning igår o jag ska ha mina guldblommor på väggen i köket o inte fan ger jag mej, så jag tog mallarna från de svarta jag hade kvar och klippte ut o POFF hade jag gjort shabloner på egen hand så nu sitter jag o väntar på frugan för vi ska dra till Torp, hon ska ha ett handtag på biltema o jag ska ha guldfärg på Panduro OCH jag ska köpa vinterkängor till Midas.

Det är ialf vad som står på schemat idag, igårkväll målade jag ÄNTLIGEN stommarna på nedre delen av köket, fan dom har ju stått spygröna sen jag målade köket men igår fick jag letat upp färg o penslar så nu är det klart =)


Nu måste jag ringa MarreBalle... WTF ?

Piaze

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0