Inlägg 596

Jaha ja, vart på torp med marreballe baloo idag hon handlade lite julklappar o jag köpte guldfärg o lamor till ljusstakarna o en cola... storshopping ?
Och jag hittade inga skor/kängor till Midas vafan jag lägger inte 600 på ett par Kavat han växer ur innan februari är slut så det får bli ett besök på Skopunkten snart där finns nog ett par kr billigare...Snålt? Nej..Smart? JA!!

Anyhoozie så gjorde jag ialf mina rankor på köksväggen idag o ja, det blev fint som snus så i helgen ska det borras upp hyllor ialf sen är köket fan KLART!

Hoppas ni haft en bra dag, jag ska försökt få kort påmina stora killar sen men man ser dom knappt själv men Midas är en liten kamera-apa så han är inte nödbedd =)
Ha en FAB eftermiddag!!


Gladfis!!


Egopics... Ett måste måntro...

Väggen är klar ialf =) Lillväggen fick sej en med.


Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

snyggt du fick till det på väggen. Alltid kul med saker man kan göra själv.



ha det finast kram

2009-12-01 @ 15:17:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Ja, jag blev nöjd o visst är det alltid roligare att göra saker själv!



rKram girl

2009-12-01 @ 20:08:55

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0