Inlägg 502

Vart en bra dag, sovit ett par timmar bredvid min SAMBO legat sked och bara myst.
Det går liksom bra nu, väldigt bra så bespara mej era neggokommentarer, jag tänker endast omge mej med positiv energi och ny luft o min nygamla kärlek till M och bara vara lycklig med mina barn och min tillvaro så gott jag kan. Och kom ihåg att pekar man på någon har du alltid tre fingrar som pekar tillbaka på dej själv....
Så, det var det jag hade att säga om MEJ, mitt innersta MEJ.

Hämtat barnen jag o Marre, hon hade med sej sin systers lilla voffe Conrad, han är sjukt söt och sjukt gosig, en vit liten luddig spjuver, jag blev lite frälskad i dett alilla knytte, ska lägga upp bild sen.

Hämtat paket och handlat lite ikväll blir det TACOS, rätt bra när det bara är jag o barnen när jag blir sugen på Tacos, M säger oftast nej till det så jag får passa på tss.

Gott att jag storstädade igårkväll faktiskt, här är så rent och fint så ja, jag ska plocka in disken sen börja med maten, Midas har jag lagt på eftermiddagslur, han sover förvisso nån timme på dagis men behöver fortfarande två sovlurar om dagen, annars blir han supersur vid sex-snåret och vill lägga sej då så ja, en halvtimme nu sen är han good to go! Det stora har jag som vanligt bara sagt hej till när dom kastar in ryggsäcken, tar hjälmen och ropar JAG GÅR UT OCH CYKLAR HEJRÅÅÅÅÅ JAG KOMMER KLOCKAN FEM! (då äter vi...)
sen äter dom sen ut igen, men det är så gott, fan ungar sm sitter inne hela dagarna o spelar dataspel eller se på TV nej, härda dom med frisk luft säger jag ;-)

Peace



Tyck Till.
Postat av: novalie

han stavas med C eftersom han är C- kullen ;)

2009-10-01 @ 18:24:45
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Madde: Ooooh sorry sånt är viktigt, ska genast ändra felet ;-)

Hihi

2009-10-01 @ 20:26:25
Postat av: Johanna

HELLLLLUUUU vännen!! Jag vill också ligga sked med dig låter jättemysigt ju hahaha!!! DU vet att jag håller på dig/er <3<3

Peace ,love and understanding och

Hard rock hallelulja

Många kramar ifrån mig

2009-10-02 @ 15:23:37
Postat av: miggs

Johanna , vad har vi sagt om att dricka rusdrycker mitt på blanka dagen ? Haha!!



Kraam =)

2009-10-02 @ 23:14:10

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0