Inlägg 503

M har åkt till jobbet =(
Men ändå är en del avklarat denna dag, städat undan, bäddat och lämnat av de stora pojkarna hos deras pappa med familj och där skulle det nog bli lite kalasande i helgen för de båda som fyllt år!

Så ikväll är det jag o Midas mot världen, blir innemys och bara njuta av min nr 3.

Funderar på att sluta blogga ett tag men jag vet inte ?

Nu ska jag o Midas ialf damma av i vardagsrummet, det är vi superbra på!

Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

Näää vad tråkig du är,

blogga är ju kul ;-)

2009-10-02 @ 14:09:38
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej du får inte sluta hur ska nu jag få ut mina känslor och tankar på nätet hahaha du anar inte hur lika vi e,helt sjukt!!! Jaja du gör som du vill men tänka på att jag är äldre och då bestämmer jag hahaha

KRAM

2009-10-02 @ 15:26:49
Postat av: L

Why, sluta blogga??

2009-10-02 @ 16:56:26
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: miggs

Mezzie: Mja,men vafan bloggsvackor har väl alla lite till mans, eller ?



Johanna: FULT att använda mej som din mellanhand att få ur dej dina känslor på nätet, om detta ska fortsätta höjjer jag insatsen ;-)

KRAM



Lena: Mah, infall ?

2009-10-02 @ 23:15:36
Postat av: Bara jag :(

Okej, jag hoppas inte du slutar blogga på grund utav mitt fåniga inlägg. Jag känner inte dig, och har egentligen ingen åsikt om dig som person.



Jag har dock följt din blogg ett tag och har nu insett att du kanske var vilsen och inte riktigt tänkte klart när du gjorde din tatuering och jag kan bara beklaga mina krassa kommentarer. (ja jag är en person utan liv)



Jag hoppas med hela mitt hjärta att du inte tog illa vid dig. Det kanske är svårt för dig att inse, men jag menar det verkligen.. Förlåt! :(



Mina lyckoönskningar går till dig, dina barn och din kille!



Åter igen, förlåt.



Klart din pojkvän inte har någon diagnos, tvärtom, var rädd om honom! ;)



Mvh// Idioten.



Ps: Du verkar vara en ganska käck och trevlig prick!

2009-10-02 @ 23:29:06
Postat av: ~Mezzie~

Sant det har vi nog allihopa tre gånger om dagen ;-)

Ha en fin lördag iallafall!

2009-10-03 @ 08:19:54
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mission complete haha precis va jag ville ha,höjda insattser ; ) och ful det kan jag hålla med om att jag e hahaahaha gött man kan sköja åt et = )

Kramen

2009-10-03 @ 12:13:16
Postat av: miggs

Bara Jag: En sak ska du nog veta om mej som person och det är att två småbitchiga kommentarer inte knäcker mej ett skit, inte en tum faktiskt så nej, det är inte alls därför tanken om att sluta blogga slog mej utan mest bara för att jag har inte SÅ mycket att skriva om just nu...

Men ja, ditt erkännande visar ju att du står högre än vad du utgav dej av från början vilket alltid är ett plus j´hos alla människor, känsa som okända. Och ja, jag var ganska vilsen och ja, tatueringen sitter där den sitter och jag borde tänkt lite längre men ibland gör man saker utan att tänka och jag är inte mer människa än någon annan med brister och fel. Men tack för din kommentar!



Mezzie: Absolut =) Detsamma på er :-D



Johanna: Du är INTE ful din dumma kossa ;-D

KRAM fina du

2009-10-03 @ 14:08:44
Postat av: Johanna

MUUUUUUUUU!!!!! I like you a lot!!!! = )

2009-10-03 @ 14:12:08

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0