Inlägg 504

Jaha dagen har innehållt en heldel spännande moment måste jag säga.
Jag kan inte riktigt gå in på större detaljer men jag kan säga att nån försökte röra om i min egna gryta och jag tillåter det inte och ska nån röra om i min gryta ska man göra det med rent spel och inget annat, Aiiight ??

Nu har jag sett en shopaholics bekännelser som skriiker chickflick men jag grä och skrattade i filmen och det är ett bra plus, och ett bra tips på en bra chckflick man kan kika på som med innehåller både skrattscener och gråtascener är The Proposal =)

Sen finns det en heldel till man vill skriva här men jag tror jag uppdaterar låste bloggen imorgon istället men min mobil går varm av sms från IAC i GBG ialf så jag kan för er här säga
Det går bra nu....

Nu ska jag ta min pms-onda kropp och sjunka ner i badet sen dra på mej mysbraller, benvärmare och en sliten tisha och lägga mej o läsa nån snusknovell från bokhyllan, känns som ett bra avslut på denna dagen, men först ska det tändas rökelser, måste ha minst en om dagen annars blir det knepigt i rutinlistan.

God natt mina fellow mates och glöm aldrig att ta vara på varann

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0