Inlägg 506

Detta blir nog ett kort men naggande gott inlägg (ah, eller hyyr)
Men ja, jag har egentligen haft heeela dagen på mig att blogga, samt kvällen igår men jag har liksom inte haft tid eller lust eller nåt sånt så jag kör allt nu istället.

Lördags: Jennie-Ann var här från 14 på dagen tills 23:30 på kvällen, vi hade det supermysigt!
M var på avslutningsfest med fotbollen o skulle inte gå med dom anda ut på krogen men sen ville han det ialf men sen ringde han, 22:30 med följande ord-
Jag kommer hem nu, jag saknar dej...
Det kändes finfint i magen och vi somnade gott i skedposition som två lärkor, eller ja han som en berusad lärka =)

Söndag: Överby med Jennie-ANn och Midas, jag var såklart TVUNGEN att köpa ett par stövlar, jag har inge ljusbruna ju... M min goe lille körv sa
-Jag betalar dom, du förtjänar det :-)
Så, vi hade skitroligt ialf på Överby underbart när man har samma humor och inte är rädd för att bjuda på sej själv.

Måndag: Jag har tagit tillfället i akt att njuta av det rätt deprimerande faktum att jag är arbetslös men tänkte idag, idag lever jag som LYXHUSTRU som min kära Johanna ser det som. Jag har från klockan 09:00 tills NU ca 13:40 legat i sängen där jag haft tända ljus och rökelser, druckit mängder av the och kollat på chickflickfilm.
Imorgon är det back to reality då det är tvätt och städ-dag för sen är M ledig ons-sön YEAY! så då ska inget behöva göras så ja, imorgonär jag städerska OCH lyxhustru.
Men i veckan  ska jag ringa CSN och Komvux, nåt måte ju hända right?

Nu: TA på kläder efter dusch och sen hämta Midas och sen ICA med frugan.

Fredag: 30-årskalas hos Anna med M och vänner, YEAY!

PEACE

Tyck Till.
Postat av: Johanna

ÅÅÅ jag vill också känna av det där lyxhustru känslan fan det va längesedan nu. Mysigt att ligga i sängen och småfisa och läsa en bra bok ;) det kallar jag kvalitetstid. Skönt för dig att du varvar ner mellan turerna det måste man fast man ligger på topp,visst!!! Så från en lyxhustru till en annan chilla vidare för hushållas arbetet springer fan inte ifrån dig. Och vaddå ska man bo i ett slott elle? Ne trodde inte det heller då har man ju inte råd att unna sig guld och juveler eller shoppa ifrån Usa på nätet hahaha

Kram kram

2009-10-05 @ 15:37:55

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0