Inlägg 507

Hej mitt inne i HÖTRUGGET.
Alltså jag håller på att bestämma mej som jag gör varje år om jag verkligen gillar hösten, eller jag kan säga säkert att jag ÄSLKAR hösten precis som den är nu när träden får sin vackra höstfärg och man känner lite bitande kyla i kinderna på morgonen o kvällen o det är då man kryper in i vinterjackan men under dagen är det ganska milt och man ta av sej tumvantarna man hade på morgonen, DENNA delen av hösten älskar jag men sen, sen blir det så mörkt och alla löv ramlar av och det regnar dygnet runt osv... Nejnej, den gillar jag inte men ändå varje år är det som att jag glömmer BORT den delen av hösten....

Anyhoo här är det lugna gatan, de stora ivägskickade till skolan o Midas han roar sej som bara Midas kan på alla hans sätt alltså jag kan lika gärna SLÄNGA alla hans leksaker för dom är fullstänigt ointressanta än då för honom förutom typ en trasig traktor utan ett hjul, en leksakstelefon och en "snurrar i vinden" pryl från Liseberg nej han gillar mer att gå runt och titta på andra saker, stå och ropa ner i badkaret för att kolla om det ekar eller dra ut saker från plastskåpet eller lådan längst ner i köket där jag har kalasprylar såsom ljus, servetter, plastmuggar sugrör osv, det gillar han.... Haha! Sötkorv.


Fredag 30-årsfest i Färgelanda det ska bli roligt, jag kommer få träffa söta AK jag inte träffat fan på HUNDRA år känns det som och det kommer bli roligt sen såklart hon som har festen och min svägerska så ja, det kommer bli nice som tusan jag ser väldigt fram emot det =)

Nu ska jag få i mej lite frukost och en GIGANTO kopp thé, det är ett måste nu när morgonen består av höstrugg.

(Idag tar vi en promenad, det är så fint väder ute idag)

Ha det superfint =)

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0