Inlägg 508

Idag har vart en BRA dag, efter att Midas lagt sej för en lur i förmiddags, eller ja runt halv tolv så somnade jag med, gott brevid M som fick sova UT idag på hans första lediga dag. Sen vaknade jag ochg kollade klockan PANIK klckan var KVART ÖVER ETT!! Midas sov som en stöck och halv två skulle jag vara på familjeförskolan, ringde Marre med paniken lite i halsen och hon lungt o stilla
-Jag är redan här.
Jag
-Kommer om tio

Så, på med kläder, kluddra mascara på ögat, väcka Midas som jag klädde på i sån jävla speed sen vart vi iväg, möttes av andra mammaor som går i onsdagsgruppen som jag inte träffat innanoch deras små juveler till kids.
Sen hade ju Ulrika som jobbar där bakat hennes berömda SVIINGODA brytbröd så jag tryckte tre frallor, Midas en och drack under de två timmarna vi var där säkert 5 koppar av deras goda thé =)
Midas fick present eftersom han har fyllt år så bjöds det på glass och Ja må han leva sång så vi hade superfina två timmar där borta och jag fick äntligen receptet på brytbröden som jag har förlagt så ikväll ska jag baka det, bättre, enklare och godare bröd är svårt att hitta =)

Nu blir det middag , färskt kebabkött, med sås och pommes o sallad. MUMS!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0