Inlägg 509

God morgon mina vänner (och läsare)
Jag har svår PMS nu under ett par dagar så jag vet inte om jag har så stor lust att blogga egentligen ?
MEN jag ska andras, räkna till tio och bara vara sådär nöjd o glad och HYLLA min PMS och sen min MENS som gör mej till KVINNA som gör att jag faktiskt kan FÖDA ett vackert BARN till denna vackra värld, eller ??
Skit i det nu. Jag är balanserad............
Igår var det bara hanging out med familjen, kollade Greys Anatomy osv, jag o M har blivit besatta av Café World på Facebook där man bygger ett eget café, lagar och serverar mat och hinner man inte servera den färdiga maten JAH då möglar det och små flugor surrar i köket. Men ja, trevligt är det ialf, lite tidfördriv för oss utan ett större LIV så att säga =)
I eftermiddag ska ialf vi allihopa bära kosan mot färgelanda och till svägerskan, M tar med sej Albert Junior hem till Ms farmor o farfar medans jag och mina stora skruttar blir kvar hos J-A på fika och prat(varför luktar det överkokta makaroner i mitt vardadsrum??) så det ska bli trevligt, imorgon kommer mamma hon skapassa kidsen för vi ska på 30-årsfest, ska bli roligt att göra sej lite extra fin så ikväll renovering av kropp och två lager BUS så är jag fit for fest imorgon =)

Ha en kanondag!!

(Midas denna morgon)


Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

Testa de dära tabletterna jag berättade om för de funkar!

Ok det tar några veckor(1-2) innan du märker skillnad men skillnad blir det!



2009-10-08 @ 10:07:22
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Clara

Sötaste killen. Sitter sådär o dinglar med benen i trappen. hihi

2009-10-08 @ 10:08:33

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0