Inlägg 510

Ja so ni ser har jag fixat bloggen lite och allt från scratch helt själv =)
Ja, lite datanördig är an nog ändå :-D
Igår var vi i Färgelanda hos svägerska Jennie-Ann och hennes kompis Anna som hon bor hos för tillfället, och Anna har ett sånt fint hus och så fins inuti så man blir lite avis, och så RENT herre men men, har man inga barn så är det kanske lätare att hålla super-rent ?
Men vi hade det mysigt ialf, så kom AKÅ som jag inte träffat på läänge så vi satt i varsitt hörne i soffan med kaffe och pratade allmänt tjejskit bara medans de stora pojkarna hade fullt upp med Annas kattunge Smulan som säkert uppskattade sällskapet av barnen det verkade så ialf :-)
Ska strax ner i bilen och hämta två kassar med saker vi fick av Ms farmor o farfar igår detvar hemmagjord saft,
färska bullar, potatis och lite annat smått o gott Åh man blir så glad för såna saker, det kommer ju från hjärtat!

Sen ska jag bara packa och göra klart inför helgen vi ska köra barnen till mamma när pojkarna kommer från skolan och sen tillbaka hit och göra oss klarar för partajj ikväll som jag trott hela tiden var 30årskalas men Anna fyllde visst bara 29 oops Sorry Anna =)

Nu måste jag först kolla mitt cafe och min farm på face sen blir det ett ryck.

Ha en underbar dag och kolla in det vackra höstvädret!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0