Inlägg 511

Jaha, för nu när man kan passa på att få SOVA och det är tyst och stilla då, DÅ kan jag inte sova utan bara liksom går runt här hemma och liksom saknar mina skitungar =( Fast jag säkert hade skällt lite för att det var oboypulver i hela köket eller kladdiga smörknivar eller för att dom glömmer mössan när dom går ut och bara hade tänkt
-Idag hade vart en bra dag att vara barnledig på...
Så kan jag liksom inte njuta sådära fullt ut för man är så inbiten i sina vanor och att ha barnen omkring sej så jag tror att man (ialf JAG) blir så störd i den rutinen och den verkligheten man har att man fungerar inte som man ska men JAG ser det som ett gott tecken, att jag saknar mina barn för trots att dom är rätt fula kan jag sakna dom så oerhört ;-)
(Och nej, jag tycker inte dom ÄR fula, jag försökte vara lite skojfrisk nu på morgonkvisten...)

Igår var det ialf kalas hos Anna och vi hade trevligt, jag orkar liksom inte sitta här och skriva alla som var där osv men ja, det var i det stora hela en trevlig kväll så tack Anna för att vi fick komma.

M har åkt iväg, dom skulle jobba med innebandylaget för att tjäna pengar till föreningen och M sov så gott när det ringde, och ringde och ringde, sen knackade det på dörren sen PLINGADE det pådörren så ja, han fick släpa sej upp för vad gör man inte för sin förening liksom, han var trött och ganska sur och inte hade han snusat på några timmar heller så ja, det var en surmulen M jag skickade iväg imorses men nu, nu JÄVLAR ska jag nog försöka sova lite...

Peace.


(Update: Jag ska bara tala om det att efter jag skrivit detta inlägg gick jag o la mig och sov som en klubbad knölval till 14:10......)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0