Inlägg 513

Tjaa, dagen igår och dagen idag har vart ganska passiva, igår var det mest soff o sängmys med film på laptopen som gällde. Idag har jag vart med Marre på en shoppingrunda till ÖB och Spara :-P
Imorgon ska jag baka en himla massa bröd så att vi har det ialf hemma för det förstya är det så sjukt tråkigt att köpa BRÖD, är så trött på allt bröd och hembakat är godare för det andra är bröd DYRT så bättre att köpa mjöl och jäst och köra lite bakingday själv, så ja, ni ser ju det ljusa i det hela =)

Usch, ni som läst min låsta blogg vet att jag går runt och grubblar på detta men ska ta tag i det imorgon, fan alltså jag accepterar inte sån skit, speciellt inte när det gäller två av dom absolut viktigaste människorna jag har i mitt liv, sånt gör mej så förbannad men jag hoppas att tröttheten snart tar över och jag somnar ickegrubblandes.

M ligger sött o småsnarkar bredvid mej i soffan men ska peta lite på honom så vi kan krypa ner i sängen och se Johan Falk innan nattsömnen.

Bosse min kära katt har vart instängd i pojkarnas rum sen igår förmiddag så ikväll när dom skulle nattas så hade min lillestore pissekatt kissat i båsa deras sänger så det var baa at ta fram möbeltvätten och skura madrasser så gott det gick och kasta lakan och täcken i tvättkorgen som tur är har jag tvätt-tid imorgon men tur ÄVEN att vi har en hel hög med extra täcken så dom somnade gott i rena laken OCH rena täcken och Bosse var bannlyst inomhus i tre timmar.. Puh har man inte att göra så får man. Men ja detta är liksom vårt liv, det är rätt mysigt liv men med några små mörkare inslag =P

Ha en god natt.

Peace.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0