Inlägg 514

Åhåja, imorses ja somvanligt göra frulle till barnen sen skicka iväg dom till skolan sen lämnade jag MidisPidis på dagis och sen hem där jag kirrade min farm och mitt café på face och sen trippade jag iväg bort till Johanna den galna på Myntet där fick jag en giganto kopp thé och tryckte 3 mums-mums BRA frukost, satte sej precis på min väldigt beniga bakdel Yeah, right....... S¨tack Johanna så du ser till att jag inte tynar bort ;-)

Sen hem innan M skulle till joppet och han hade gjort lite mat, fjärilsmakaroner och en heeeeeelvetestark köttfärssås, eller mer köttfärsgegg med lök och det gick ju att äta men lite kryddigt för mej och för barnen så jag får fixa nåt annat.

Men nu ska jag börja baka bröd, sirapsrutor och finns orken blir det kanelbullar sen, kan vara gott att ha till min tv-kväll ikväll YEAY!!!

Nu, brödbak och sen fixa middag.

PUSS

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Härligt med killar som bara tänker på sig själva..

2009-10-13 @ 15:23:34
Postat av: Anonym

Anonym: Eeeh ?

2009-10-13 @ 20:23:39
Postat av: Johanna

Men gumman då sa ju att du skulle stannat och ätit dom sista mumsisarna. har ju ett helt paket kvar ju. Morsan hon vräkte i sig ett par hon också innan hon gick så vi får väll bilda klubb då "The three giganto asses" haha ,jaja skiter it för vi e så jävla snygga så det så!!!

Krmelikram

2009-10-14 @ 13:15:51

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0