Inlägg 519

Ja, jag hade blogglust tidigare idag men fan, den har änna gått över tjockt mycket.

För det första har min fina laptop fått sej en knäpp av olika anledningar så den ska undersökas av barnens pappa nästa vecka, han är den enda jag känner som kan ha en chans att fixa den faktiskt...
Och sen har det hänt en annan grej, jag säger bara en sak att vara förälder till barn som tror att dom är 15 istället för 8 är fan ingen höjdare och vi gör såhär att ni alla läsare får en chans att gissa på VAD min son kan ha gjort som gör att han hela helgen har utegångsförbud, indraget godis OCH vara i säng kl åtta på kvällen i helgen och jag som är lite av en jävla curlingmamma/asförbannad morsa brukar vara förbannad i fem minuter ch dela ut en jävla massa straff när dom gjort saker som inte går efter mina rgeler men när jag släppt ilskan så ja, då släpper jag nog en del på straffen med och JA, jag vet hur fel det är så inga pekpinnar behövs tack men jag jobbar på det, ROM byggdes inte på en dag och heller inte 8 år så ja, give me some slack ?
Men ialf, vill ni gossa så gör det. Jag kommer ialf skriva det i min låsta blogg när lusten faller på men det hör jag av mej om.

Idag har jag ialf tvättat, den skall vikas snart när alla mina avkommor har nattats och sen har jag fan inte gjort så mycket mer eller ??


Nu ska jag natta ungar, men en av dom har jag lust att kasta ner i sopnedkastet, men det slutar med att jag pussar honom ömt god natt ialf...
För arg är jag inte, bara besviken o lessen o det är fan värre än att vara arg, men anyhoo det går över, om ett tag eller två.

Peace out


Här har ni honom, den onda åttaåringen, dock i mindre format man ibland önskar att dom stannade i ;-)
Dock har han fortfarande förmågan att charma sönder sin ömma moder............

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå :)

Nu var det ett tag sen jag läste här,



Ok jag gissar kan han ha snattat =?

sparkat sönder bilen ?

tagit pengar av dig ?



Tre vilda gissningar :)



sköt om dig kram

2009-10-15 @ 20:53:49
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: maria

ja du det e inte roligt, har oxå vart där med min:(

2009-10-15 @ 21:45:44
Postat av: finaste

fnissar Snusat? Rökat? Första fyllan? Öhm.. stulit? Listan kan göras lång på vad man gissar på hihi.

2009-10-15 @ 23:29:03

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0