Inlägg 520

Ja, jag kan ju motvilligt erkänna att Min nyss fyllda 8-åirng smygröka igår för första ggn i sitt liv (vad ja vet o hopps på) så nej, jag hade INGEn trevlig dag igår och man har ju alltid undrat VAD gör man den dagen ens barn kommer hem och har rökt, alltså OK jag tänkte ju att denna dagen skulle komma när han var kanske 12-13-14 år men nyss fyllda ÅTTA ?? Och jag, känner mej som den mest sämsta värdelösa mamman EVER...
Sen hade Linus min lilla ängel (trodde jag,  HA HA) försökt att gå in på Rödtub.knul
det var ialf vad som stod i adressfältet när jag skulle gå in på min facebook, och jag antar att det var Redtube (en gratis porrsajt) för hans KOMPIS hade sagt till honom att gå in där, så ja ni ser vilken fantastisk vecka jag har haft och så är min laptop sönder så det blir bara finare och ljusare och jag, jag vill mest bara hänga mej i träspaljen i hallen sådär i några dagar tills mina ungar är utflugna och pluggar på Chalmers och dejtar söta duktiga tjejjer som heter Lisa (det är mitt snobbnamn) och gå på pardejter med andra chalmerskilalr och deras tjejjer som med heter Lisa och är preppy och fnissar till lite efter två munnar vitt vin. Ja, det låter som en plan. Jag vill hoppa ÖVER tonåren (speciellt om dom redan börjar nu) jag vill inte stå där i hallen och fråga:

-Vart ska du hjärtat ?

-UUUTT för faaaaaaaaaaan åååh fan vad fan tjatar hela JÄVLA tiden Oouuuaaaahahhhhhhhhhhhaaa jobbiga KÄRRING!!
Sen PANG i dörren
jag vill slippa allt dedära..

Jaha ni kan aldrig veta vad som hände medans jag skrev inlägget, Marreballe ringde och sa att hennes svåger hade sett Lukas på en trehjuling från skolan och då hade svågern frågat om det var hans cykel och Lukas hade sagt JA... men nu har jag fått ett jävla tuppjuck och Lukas vet nog att INTE gå över nån gräns idag men nu är han ialf påväg tillbaka med cykeln där han hittade den.

Fyfan säger jag, nu får nåt roligt i mitt liv hända för snart skiter jag fan i allt..

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Åh, jag tyckte mina pöjkar var jävliga, men eh.. mina är visst rätt skötsamma ännu (PEPPAR PEPPAR)



Rödtub.knul; hahaha förlåt men det såg så jäkla roligt ut. Dessa ungar alltså...



(jag var nog sju år när jag satt uppe i skogen & hade snott cigaretter av mamma och bläddrade i porrtidningar som tonåringarna hade gömt där ;) )

2009-10-16 @ 15:34:25
Postat av: jennie

visst är det roligt när man upptäcker att ens ungar inte är änglar med glorior? ;p



filip är i puberteten. rejält. och lägg till, inte bara svaga symptom på ADHD, utan som läkaren sa, väldigt påtagliga problem och uppenbar ADHD med särskilt mycket Hyper.

här är varje dag ett krig. och ännu värre i skolan.



men vi älskar ju dem iaf? vad de än gör o hittar på för tok, hur de än är? det är det som är så skönt.

de ÄR änglar, fast gloriorna ramlar av lite då o då.

försök att inte vara ledsen, för du har inte gjort fel, du är en jättebra mamma, av det jag läst i bloggen, så klandra inte dig själv!



kram.

2009-10-16 @ 18:05:59
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0