Inlägg 521

Jag har städat bort min deppighet lite nu, ialf en början.. Ja dedär vanliga med damsuga och moppa golv gör jag ikväll annars halkar Midas omrking som Bambi på hal is och det vill vi undvika :-P
Men ja, middag idag blir enkel med pulvermos och fiskpinnar åååh så jävla familjelivigt så jag vill spy men egentligen är jag sugen på honunssmörstekta kycklingfilér med ris och kidneysallad men vafan det får vi ta i helgen =) men ja, blir mer städning sen efter middagen så att man ikväll kan vika tvätt efter moppning av golv och sen bara parkera asset i soffan med tända ljus och njta, eller ialf försöka men idag är INGEn bra dag ialf men jag får göra mitt bästa för att få den bra right ?

En glad nyhet är ialf att min svägerska fått lägenhet efter att ha bott hos en vän ett tag nu så GRATTIS Jennie-Ann och hon bad mej att vara med och ge tips till inredning så det blir en roadtrip till IKEA nästa helg, vilket passar mej bra för tillåter kassan så köper jag gärna med garderoben hem, JA det blir den från IKEA.
Nu har Lukas och Midas vart uppe o lekt snart en timme och nu ska dom komma ner för jag har ju nästan städat klart. Och under städningen rullade MÄBE i spelaren, gött =)


Peace.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0