Inlägg 523

Jag vet jag uppdaterar dåligt men mitt tålamod blir alltför testat av min gamla skruttiga dator, den tar en evighet att starta upp, ungefär som en såndär skitgammal mobiltelefon som hade en box den satt på, skitstora liksom och luren var lika stort som ett 1½ liters mjölkpaket, vilka va er minns dom ?
Den låter som ett reaplan som har en extra högljudd motor och öppnar man en till sida så hänger den sej, jag han kyssa mitt caféworld och farmville goooodbye för några dagar men men, jag överlever TROR JAG ?
Hur har eran helg varit ? Jag kan säga att ha Lukas inne (jag älskar ungen MEN) att ha honom inne, ensam i 2½ dagar är som att vara instängd på nåt slags mentalsjukhus med dom allra värsta, synd att säga det är mitt barn men det är sant. Han går heela tiden mej i hasorna
- Jaaaaaaaaaaaaaaaaag har inget att göööööööööööööööööööööra buhu buhu
Bara för att man sagt nej till dator och tv och tycker att han kan roa sej på egen hand så finns det INGET att göra.
Jag har försökt att roa honom med saler man kan göra inne, pyssla, måla, städa rummet, rensa bland leksaker osv, ja lite sådär men nepp. Det måste finnas andra straff än utegångsförbud eller ? Kan ni säga till isf...

Ja, M har match idag så jag ska vika all min tvätt ialf och ja, sen då ??

Men hlegen har ialf vart bra ändå och igår hade vi ybermys här hela familjen så ja, jag SKA inte klaga ;-)

Allt väl med er ?

Peace


Tyck Till.
Postat av: L

Datorförbud, dammsuga lägenheten, bädda sängar, damma, plocka ur diskmaskinen etc etc... ;)

2009-10-18 @ 11:12:31
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint kort...

2009-10-18 @ 15:59:18
Postat av: miggs

L: Japp, tack för bra tips =)



Anonym: Men tackar =D

2009-10-18 @ 19:53:33
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0