Inlägg 524

Puh åter en vecka till ända, fast egentligen vad spelar det för roll när alla dagar bara flyter ihop men jag tänkte ta arbetsförmedlingen i veckan, fan nåt måste man ju göra för att få saker att flyta jag menar inte fan ringer nån upp mej o säger: Tja, vi har ett jobb åt dej, will yah??
Nej, precis nu måste det hända nåt.

Mina stora killar har precis tagit kvällduscharna, sitter i pyjamaser med kvällmaten och ska snart nattas min lillefis ligger redan men hör honom prata med sin snuttefilt och nallen han har i sängen vilket är nåt han gör som rutin innan han slocknar. M är på banymatch och jag håller alla tummar o tår hejja Härrestad!

Sen blir det massor med tända ljus och rökelser och mysa med film under filten och mysa med thé och kex.

Hoppas ni har en fabolöös kväll =)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0