Inlägg 525

Hej, igen och ja ¨jag får väl åter igen be om ursäkt till mina tre läsare (?) för mi kassa bloggning men fan alltså jag har ingen lust heller direkt känns det som, för i mitt liv händer så LITE. Arbetslös, va ? Vad är det för skit... Jag har vekligen hamnat i nåt slgas svart hål av tristess, visst dom dagarna Midas är hemma från dagis är ju helmysiga, han är ju så jävla go den ungen så har ju bara roligt och mysigt och vi går och skrotar i mysbraller MEN, MEN varför känns det som att jag är den enda människan i hela landet som inte har ett job när det finns sååååååååååååååååååååå många andra som sitter precis som jag. Sen vettefan alltså vill jag verkligen plugga igen ? Vill jag det NU ? Nej det vet inte jag ? Men jag sökte lite jobb igår och ska knåpa ihop personligt rev och min väldigt väldigt minimala CV så får man väl se, nånstans måste väl nån nappa nångång ? Jag menar jag är jävligt trevlig, social, utåtriktad, inte direkt ful så jag menar hallå ?
Men på ett ställe jag ringde var dom väldigt intresserade så ja, jag håller hoppet uppe och jag kan inte gå och vänta på att dom ska bygga IKEA på Torp jag menar det kanske börjar om 2 år liksom.

Jaha, Midas då ? HAn har lärt sej lite nytt nu sista tiden som att säga bada och när man säger ska vi gå o nana går han själv till trappen och uppför den med snuttefil i högsta hugg, eller en förresten han har gärna TVÅ.. Han pussar och säger hejdå varje gång man vill ha puss för så gör han på dagis, pussar, vinkar och säger Hejjaa (hejdå) Sen pratar han ju i telefon i ALLT, leksaker, hans foppatofflor, tvkontroller, strumpor, prydnasstenar, leksaksbilar ja ALLT funkar som telefoner... HAn är så rolig, hela tiden liksom och man blir så glad av honom =)

Mina stora killar har faktiskt BÅDA haft en bra vecka hittills men det kan ju ändra sej det är bara onsdag men inget större ÄN ialf så jag hoppas på det bästa :-P MEn denna helgen ska dom till deras pappa med familj så då får dom ta över en stund.

På fredag åker jag o Midas med M till Mellerud han har banymatch där oo M blir så glad när vi är med, och han har presterat BRA de sista ggrna i mål så ja, man vill ju stötta honom såklart!

I eftermiddag blir det storhandla mat och nu måste jag sluta för detta inlägget är bara rörigt känner jag.


Peace

Tyck Till.
Postat av: ~Mezzie~

Duuu är inte ensam men jag hoppas på att få plugga under våren iallafall. För f*n trots de säger man som uska får sååå lätt jobb så är de bullshit för idag så har tamigskjutton varenda bemaning ANSTÄLLNINSSTOPP de ska dra ner på ALLT. Så nä får väl plugga till överläkaren och emigrera till Norge eller nåt!

Och vad kul och läsa att de haft en relativt bra vecka de dära småbusarna ;-)

Hälsa dem så gott att vi ses på fredag!



2009-10-21 @ 09:58:29
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: miggs

Mezzie: Usch ja, fan men jag vet inte ens om överläkare duger ? Tydligen är slöjdlärare populärt ;-)



Yep, ses på fredag !!

2009-10-21 @ 10:19:08
Postat av: vintageretroprinsessa



Hoppas att du hittar nåt jobb som du ska trivas på :)



Massa kramar och ha en toppen helg :)

2009-10-24 @ 16:21:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0