Inlägg 526

Jag fick precis ett sms av M där det stod

" Ska vi äta tacos idag??"

Alltså nu börjar jag få kalla kårar på riktigt, han har under de snart tre åren jag känt honom ALDRIG föreslagit tacos att äta, jag har oftast fått sagt att vi ska äta tex potatisgratäng men i hemlighet köpt tacosgrejjer och fått säga typ att potatisen och grädden och löken var TOTALT slut på ICA bah skitakonstigt asså...

Hm, har han dåligt samvete för nåt ?
Många kvinnor tror det när deras män kommer hem med blommor och choklad jag börjar tro det när min sambo föreslår tacos till middag...........

Weird ? OhYes




Tyck Till.
Postat av: Clara

http://vlt.se/kulturnoje/1.606579



haha du är visst inte den enda som håller på med Farmville. :)



Sjukt att man kan bli så beroende. Och som en kommentar säger i artikeln. Planerar dagen efter skörden på gården. hahahah

2009-10-22 @ 11:40:13
Postat av: miggs

Clara: Haha yes, det är roligt om man typ väntar på bussen o larmet i mobilen går o det står BLÅBÄR i hela skärmen och man känner hur svetten börjar rinna för man vet att man har en halvtimme innan man är hemma :-P

2009-10-22 @ 11:44:55

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0