Inlägg 528

Jaha, fan redan sen eftermiddag ? Jag ska snart börja med maten vilket idag blir hemmagjort mos och långkorv, eller kokekorv som vissa säger. Enkelt, billigt och GOTT! Gudars vad jag tänker economical idag haha!

Ja, jag har iaf hunnit med att bok tid hos min gynekolog för spiralinsättning (kanske för mycket info för er, men JAG skäms inte, man måste skydda sej annars blir det BEBISAR vetni...)
Jag har hunnit med att sminka mej, platta hår och lukta gott för att gå på föräldramöte för Linus och ja, det gick som SUSEN bra och jag är så stolt över min son, han sköter sej i skolan, lär sej snabbt och bra och har mycket kompisar så ja, inget neggo alls! Dock tog jag upp det med att ta honom till en talpedagog och jag fick numret till en som kommer till skolan en gång i månaden (Linus ar svårt att säga bokstaven R, det blir mer som ett J fast ändå inte?) nåväl så vi hoppas kunna börja jobba med detta nu i vinter.

Men, nu ska jag ialf skala pottar inför middagen.

Puss!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0